Ystads Trädgårdsservice

KUND: Ystads Trädgårdsservice
KATEGORI: Print och mobil
PERIOD: Mars-sep 2021


Målet med kampanjen var att hitta nya kunder i Ystad och på Österlen.

För att nå målet valdes annonsering i flera kanaler för ökad medvetenhet.

Man valde Ystads Allehanda 1:a sida och ystadsallehanda.se i mobilen, samt en helsida i Österlenmagasinet.
Upplägget gjordes för att ge hög räckvidd i området.

  • ”Många nya kunder på hela Österlen.”

     

    Stefan Persson, Ystads Trädgårdsservice AB

    Allt inom trädgård och anläggning
    – inga jobb är för stora eller små

    Kampanjen ”Allt inom trädgård och anläggning – inga jobb är för stora eller små” blev en framgång och gav många nya kunder.

    Framgången har även lett till fortsatt annonsering i print och digitalt.

    Annonserna har formgivits av Ystads Allehandas kreatörer.

     

    Mobil ystadsallehanda.se

     

    Förstasidesannons YA

    Helsida Österlenmagasinet