Ystads Trädgårdsservice
KUND: Ystads Trädgårdsservice
KATEGORI: Print och mobil
PERIOD: Mars-sep 2021
Målet med kampanjen var att hitta nya kunder i Ystad och på Österlen.
För att nå målet valdes annonsering i flera kanaler för ökad medvetenhet.
Man valde Ystads Allehanda 1:a sida och ystadsallehanda.se i mobilen, samt en helsida i Österlenmagasinet.
Upplägget gjordes för att ge hög räckvidd i området.
-
”Många nya kunder på hela Österlen.”
Stefan Persson, Ystads Trädgårdsservice AB
Allt inom trädgård och anläggning
– inga jobb är för stora eller småKampanjen ”Allt inom trädgård och anläggning – inga jobb är för stora eller små” blev en framgång och gav många nya kunder.
Framgången har även lett till fortsatt annonsering i print och digitalt.
Annonserna har formgivits av Ystads Allehandas kreatörer.
Mobil ystadsallehanda.se
Förstasidesannons YA
Helsida Österlenmagasinet